هاشکو

قالب اختصاصی تحت وردپرس

دقیقا خاطرم هست زمانی که یکی از دوستان طراح دیگه امون پیش ما آمد و گفت یک سایت برای بهینه سازی سئو بهم معرفی شده. طراحی قالب آن را انجام داده ام و از شما بهینه سازی سئو آن را می خواهم. پس به کمک همین دوستمان، محمدسلیم، اولین پروژه سئو خود را با یک قرارداد سه ماهه به ارزش هشتصد هزار تومان شروع کردیم.

رقم کمی نبود. البته در 4 سال پیش. سه ماه همگی فعالیت های زیادی روی سایت انجام دادیم و در نهایت تحت سه عبارت خواسته شده توسط کارقفرما، یعنی منسوجات هتلی هاشکو و تجهیزات هتلی هاشکو و تجهیرات هتل هاشکو سایت در صفحه اول قرار گرفت. پیروزی بزرگی بود، و تربه ای خوب.

از نظر مال سود که نداشت هیچ، از جیب خودمان هم خرج هایی کردیم. ابزار های کمی در ان زمان بود که می شد از ان استفاده کرد. گاهی هم ممکن بود دچار جریمه موتورهای جستجو شویم.

این سایت ادامه پیدا کرد و به مرور عبارت های بیشتری را اضافه کردیم. اما به خاطر کمبود محتوا در نهایت سایت در همان سطح متوقف شد. در حال حاضر تنها نگهداری از سایت منسوجات مازندران – هاشکو با دکه طراح می باشد. به امید روزی که موافق شود و سایت بازنویسی اساسی شود و خاطرات زنده شوند.

اطلاعات کلی

پنل مدیریت محتوا
وردپرس
سند معماری
ندارد
نوع قالب
اختصاصی
امنیت
بهینه سازی شده.
سرعت
میانگین لود 3 ثانیه
تکنولوژی کد نویسی قالب
ماژولار تحت وردپرس
توضیح کلی
به صورت ماژولار و به صورت کد نویسی تمیز

توانایی ریسپانسیو

ریسپانسیو موبایل
قالب فول ریسپانسیو
امکان استفاده از وب اپلیکیشن
ندارد
قالب موازی
ندارد

تکنولوژی کد نویسی

زبان بک اند
php
دیتابیس
mySql
کدنویسی قالب
html,css3,bootstrap

ما را به دوستانتان در شبکه های اجتماعی معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست
طراحی